زیبایی, زیبایی بانوان

چرا لیزر بدن خانگی

Home laser

امروزه مناسب ترین روش جهت رفع موهای زائد بدن از بین روشهای مختلف یکی از دغدغه های افرادی ایست که به نظافت شخصی خود اهمیت میدهند، روشهایی از قبیل تیغ، که موجب کدر شدن پوست میگردد و دارای دردسر بسیار زیاد است و اپیلاسیون که درد بسیار زیادی دارد و برای افرادی که آستانه درد پایینی دارند به هیچ وجه مناسب نیست، اغلب خانم‌ها به دنبال روشی هستند که هم درد کمی هنگام از بین بردن موها داشته باشد و هم مدت رویش موهای زائد بدن را طولانی‌تر کند.

Home laser 002 1
چرا لیزر بدن خانگی 5

جالب است بدانید که عموم مردم بر این باورند که موهای زائد پس از چند جلسه مراجعه به کلینیک دیگر باز نخواهد گشت، اما پس از مدتی شاهد رویش مجدد موهای زائد خود هستند، و هزینه های گزاف پرداخت شده برای این منظور، هدر خواهد رفت.

اما صحبت ما در مورد دستگاه های موجود در کلینیک های زیبایی نیست. روی صحبت ما با آن دسته از افرادی است که می خواهند در منزل و بدون صرف هزینه های بسیار زیاد از شر موهای خود خلاص شوند. دستگاه لیزر موهای زائد خانگی وسیله ای مناسب برای این افراد است.

Home laser 001
چرا لیزر بدن خانگی 6

آشنایی با نحوه استفاده از دستگاه لیزر خانگی

دستگاه لیزر مو خانگی دستگاه لیزر موهای زائد خانگی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود. حذف موهای زائد در چنین دستگاه‌هایی معمولا با تابش آی پی ال یا تابش‌های شدید پالسی امکان‌پذیر است. این پالس‌های نوری توسط رنگ‌دانه‌های موجود در فولیکول‌های مو، که به آن ملانین گفته می‌شود، جذب شده و با تبدیل شدن به انرژی گرمایی، به فولیکول‌ها آسیب وارد می‌کند. از بین رفتن فولیکول‌های مو باعث توقف و یا کاهش رشد موهای جدید خواهد شد.

دستگاه لیزر مو خانگی نسخه کوچک‌تر دستگاه‌های لیزر پزشکی و با قدرت بسیار کمتری نسبت به آن‌ها است که طبیعتاً تاثیرگذاری کمتری نیز دارد. بر خلاف دستگاه‌های پیشرفته پزشکی که باید از شرکت تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی تهیه شوند، دستگاههای لیزر خانگی را می‌توان از بازار نیز خریداری کرد.

 

دستگاه لیزر خانگی

دستگاه‌های لیزر خانگی قیمت ارزانی ندارند؛ اما در مقایسه با تعداد جلسات درمانی، استفاده از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر از کلینیک است. با این حال خطرات بیشتری به همراه دارند و نتایج آن‌ها نیز کندتر خواهد بود. علاوه بر این اکثر دستگاه‌های لیزر خانگی روی موهای روشن یا رنگ پوست تیره اثربخشی چندانی ندارند.

دستگاه لیزر خانگی برای چه کسانی مناسب است؟

این دستگاه‌ها برای رفع موهای زائد تمام افراد مناسب هستند؛ اما هیچ دستگاهی قادر نیست به صورت صد در صد و قطعی تمام موهای زائدتان را از بین ببرد. تجربه ثابت کرده است لیزر برای افرادی که پوست سفید و موهای تیره دارند، بهترین نتیجه را به همراه دارد.

توصیه می‌کنیم برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد، به نکات زیر توجه کنید:

  • رنگ پوست و مو
  • عمر باتری دستگاه یا قابلیت اتصال دستگاه به برق
  • میزان عمر دستگاه تا چند پالس است؟
  • نوع فناوری لیزر (IPL یا دایود)

Home laser 003

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *